Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Nanavel | użytkownik

imię i nazwisko adreskalisz/ łódź zarejestrowany31.03.2004 @22:30:27 ostatnio na stronie01.09.2014 @09:50:32

Więcej tego co robie odnośnie mody (około 160 innych prac) na:http://nanavel.deviantart.com/ oraz moje portfolio http://www.nanavel.com


Pokaż mi tkaninę a powiem ci jakie bajkowe rzeczy mogą z niej powstać , daj wełnę a wydziergam ci twój osobisty koronkowy świat ;D UWAGA mam szydełko i nie zawaham się go użyć ;D

Trafiłeś na galerię pozytywnie zakręconej maniaczki tkaniny , ubioru i rękodzieła artystycznego , wszystko co dzieje się w moim życiu zatacza mniejsze lub większe kręgi wokół projektowania ubioru ;D takie zboczenie nic na to nie poradzę


PS. Łódź rok V zaczęty, już zaczynam się bać brrrr....

!!!!!!!CO DO MOJEJ GALERII !!!!! - nie usuwam starych prac żeby było widać jak zaczynałam, przez co przeszłam i do czego doszłam. Może i niektóre są na żenującym poziomie ale na czas w których powstawały właśnie na takim poziomie byłam, nie chce tego wymazywać

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.nanavel.com Gadu-Gadu2604644
digarty73 komentarze1163 posty na forum5

komputer / sprzęt
bo ja wiem ...przemineło z wiatrem i wylądowało na allegro... tak to jest jak sie ma 2 informatyków w domu... człowiek nie nadąża....

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~rudeboyadus    05.01.2010 @17:42:29
Ciekawa uroda i talent plastyczny, hmm Pozdrawiam!
~kostulla    03.09.2008 @15:58:26
popracuj nad swoja strona www, bo mocno odstaje od poziomu, ktory prezentujesz w pracach... ps: robisz swietne bransoletki, no i ta "Lodz igla"
~tusto    13.07.2008 @12:15:06
o?!
~Alyszys    17.04.2008 @13:23:03
hej hej witam!!
~mleeko    04.12.2007 @01:30:16
hey hey miło Cię tu widzieć
~PatrykRadulak    24.10.2007 @23:20:02
Zapraszamy wszystkich do Grupy "Kalisz"

http://www.digart.pl/grupy/279/Kalisz/
~Kalisz    24.10.2007 @22:53:04
Zapraszamy wszystkich użytkowników digart.pl zamieszkujących w Kaliszu do dołączenia do grupy reprezentującej najstarsze miasto w Polsce
http://www.digart.pl/grupy/559/_Kalisz_/
~jevel    06.06.2007 @11:10:30
dzieki za koment, to nie sukienka tylko taka chusta, szal pozdrawiam
~SlonecznyPoranek    24.04.2007 @15:12:44
a propos zdawania na asp - trzeba zdawac mature z historii sztuki i oprocz tego isc na rozmowe kwalifikacyjną? i co z pracami>??? glupie pytania mam :P
~elGatoNegro    06.04.2007 @15:09:47
dzieki bardzo
~Crayola    23.12.2006 @16:48:43
Lalunia jak bedziesz na gg to daj znac ladnie buziole
~Trojan    30.10.2006 @22:10:40
jezdem u Kępińskiego i Kalińskiego
_______
jestem polakiem, mam na to papier i cały system zachowań
~FLS    28.10.2006 @12:33:59
wielkie dzięki, pozdrawiam:D
~alaMaKota    28.10.2006 @12:32:26
eee, ja mam cały czas nadzieje
~alaMaKota    28.10.2006 @12:22:35
w końcu kiedyś musi przybyć, no nie ??
~alaMaKota    28.10.2006 @12:22:01
dzięki
hihi, tak tak, te nasz szare klatki
a czekałam na księcia na białym koniu :P
~mlgs    11.10.2006 @18:03:48
dzieki serdeczne{btw twoja galeria jest na duzy plus_pzdr}
_______
~Zulwik    04.10.2006 @23:22:19
oj KObieto ja pisze do Ciebie na gggggg a Ty cichosza
~Zulwik    04.10.2006 @23:16:40
????
~Zulwik    04.10.2006 @23:16:30
eyyy jestes na gadu gadu gadu gadu
~Zulwik    04.10.2006 @23:15:47
nieno żarcik ofkors hehe
~Zulwik    04.10.2006 @23:15:19
no w tym roku szykuje zrobić na tym całym interesie niezły hajs na alegro heheh
~Zulwik    04.10.2006 @23:14:29
mmm ta foteczka to robiona wiesz taki spontanik przy piffffku robione komórczakiem hehe
~Zulwik    04.10.2006 @23:12:43
no pewnie że widac !!!!! i to ogromny ... u mnie też postęp ... heheh dobrze że nie widziałaś prac z liceum hehe... wymuszone martwe naturki z buteleczkami i stosami szmat
~maciejbohdanowicz    03.10.2006 @11:17:24
a jakże każdy na I roku ma z nim do czynienia.... nawet dwójeczkę u niego miałem:P
1 2 3 4 5 6 ... 12 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt